Raporlama ve Analiz
Raporlama ve Analiz |
Hedef Kitle Analizi Neden Önemli?
Hedef kitlenin doğru belirlenmesi çok önemlidir. Aksi takdirde sosyal medya analiz ve raporlama beklenen sonucu vermez. Sosyal medyayı daha etkin bir şekilde kullanmak, müşterileriniz ile daha iyi iletişim kurabilmek ve onlara uygun olan ürünlere kolaylıkla ulaşabilmelerini sağlayabilmek için doğru yerden başlamak gerekir.
yorum,
beğeni,
paylaşım,
retweet
Gibi etkileşimlerini ölçerek hedef kitlenizin hangi ürünlerinize karşı ilgili olduğunu kolaylıkla öğrenebilirsiniz.
Analiz Nasıl Yapılır? |
1. EtkileşiEtkilemleri Yorumlama ve Sonuç Çıkarma
Etkileşimlerin doğru yorumlanabilmesi ve sağlıklı sonuçların çıkarılabilmesi için gönderilerinizin takipçilerinize veya daha fazla kişiye organik yöntemlerle gösterilmesi gerekmektedir. Bu, müşterilerinizle iyi bir iletişim kurup ürünlerinizi onlara en etkili yöntemlerle pazarladığınız anlamına gelir.
2. Doğru Altyapı Kullanma
İşletmelerde,“ müşteri her zaman haklıdır” bakış açısı vardır. O zaman memnuniyet oranını artırmanın yolları araştırmalısınız. Müşterilerimizin alışveriş deneyimini iyileştirebilmek ve onların işlerini kolaylaştırabilmek için doğru bir altyapıya sahip olmak önemlidir.
https://teknomina.com/index.php/2022/01/14/raporlama-ve-analiz/
Dikkat sürelerinin 2 saniyeye kadar düştüğünü göz önünde bulundurursak müşteriyi tutmak ve ikna etmek için hızlı, doğru ve verimli bir şekilde çalışan bir e-ticaret sitesi bu konuda oldukça kritik bir rol oynamaktadır.
Teknomina Bilişim Firması ile yapacağınız çalışmalardan sonra siz de ihtiyacınıza uygun, müşterilerinizi yönlendirmek istediğiniz alan olan e-ticaret sitelerinizi daha verimli bir hale getirebilir ve onların alışveriş deneyimini iyileştirebilirsiniz. Bu sayede e-ticaret işinizden daha fazla verim alıp, müşterilerinizden daha iyi dönüşümler alabilirsiniz.
Raporun Süresi Ne Kadardır? |
3. İletişim Nasıl Olmalıdır?
Sosyal medya platformlarında takipçileriniz ile kuracağınız iletişim sen kadar sağlıklı ise müşteri olarak size dönme ihtimali de o derece yüksek olur. İletişime geçtiğiniz müşterileriniz tanıtımını yaptığınız ürünlere ilgi gösterir. Aynı şekilde e-ticaret siteniz aracılığı ile sizinle iletişime geçen müşterileriniz satışını yaptığınız ürünlere ilgili olmaktadırlar. Sosyal medya aracılığıyla iletişim günümüzde oldukça kolaydır.