Raporlama ve Analiz

Raporlama ve Analiz

 Verileri derlemek, toparlamak, raporlamak ve analiz etmek, bilgi çağının en önem konularının başında gelmektedir. Analistler, çeşitli modellemeler yaparak öngörülerde bulunuyor ve işletmelerin belirledikleri hedeflere yakın sonuç elde edebiliyorlar. Sadece bununla sınırlı kalmayıp, işletmelere ürünlerini pazarlama konusunda hazırladıkları raporlarla da yol göstermektedirler.
Raporlama ve Analiz
Raporlama ve Analiz
Kullanıcı sayısı totalde insanlık nüfusuna yaklaşmış sosyal medya platformları; teknolojinin de gelişmesi ile işini internete taşımak isteyen firmalar için daha da önemli olmaktadır.

Hedef Kitle Analizi Neden Önemli?

Hedef kitlenin doğru belirlenmesi çok önemlidir. Aksi takdirde sosyal medya analiz ve raporlama beklenen sonucu vermez. Sosyal medyayı daha etkin bir şekilde kullanmak, müşterileriniz ile daha iyi iletişim kurabilmek ve onlara uygun olan ürünlere kolaylıkla ulaşabilmelerini sağlayabilmek için doğru yerden başlamak gerekir.

https://teknomina.com/

  Dolayısıyla müşterileriniz için isabetli olduğunu düşündüğünüz ürünlerinizi sunabilmek adına hedef kitlenizi dikkatli bir şekilde bölümlendirmeniz gerekir.

Hedef  kitlenin ilgi alanını belirlemek ve ona göre paylaşım yapmak gerekir. Doğru hedef kitleyi belirleyebilmek ve onların ilgi alanını keşfedebilmek için yapacağınız paylaşımlar sizlere müşterilerinizi daha yakından tanıma olanağı verir. Peki bunu nasıl yapabilirim derseniz; takipçilerinizin


yorum,  


beğeni,

 

paylaşım,  


retweet

Gibi etkileşimlerini ölçerek hedef kitlenizin hangi ürünlerinize karşı ilgili olduğunu kolaylıkla öğrenebilirsiniz.

Analiz Nasıl Yapılır?
Analiz Nasıl Yapılır?
     


















1. EtkileşiEtkilemleri Yorumlama ve Sonuç Çıkarma

 Etkileşimlerin doğru yorumlanabilmesi ve sağlıklı sonuçların çıkarılabilmesi için gönderilerinizin takipçilerinize veya daha fazla kişiye organik yöntemlerle gösterilmesi gerekmektedir. Bu, müşterilerinizle iyi bir iletişim kurup ürünlerinizi onlara en etkili yöntemlerle pazarladığınız anlamına gelir.

2.      Doğru Altyapı Kullanma

İşletmelerde,“ müşteri her zaman haklıdır” bakış açısı vardır. O zaman memnuniyet oranını artırmanın yolları araştırmalısınız. Müşterilerimizin alışveriş deneyimini iyileştirebilmek ve onların işlerini kolaylaştırabilmek için doğru bir altyapıya sahip olmak önemlidir.

https://teknomina.com/index.php/2022/01/14/raporlama-ve-analiz/

Dikkat sürelerinin 2 saniyeye kadar düştüğünü göz önünde bulundurursak müşteriyi tutmak ve ikna etmek için hızlı, doğru ve verimli bir şekilde çalışan bir e-ticaret sitesi bu konuda oldukça kritik bir rol oynamaktadır.

Teknomina Bilişim Firması ile yapacağınız çalışmalardan sonra siz de ihtiyacınıza uygun, müşterilerinizi yönlendirmek istediğiniz alan olan e-ticaret sitelerinizi daha verimli bir hale getirebilir ve onların alışveriş deneyimini iyileştirebilirsiniz. Bu sayede e-ticaret işinizden daha fazla verim alıp, müşterilerinizden daha iyi dönüşümler alabilirsiniz.

Raporun Süresi Ne Kadardır?
Raporun Süresi Ne Kadardır?

3.      İletişim Nasıl Olmalıdır?

Sosyal medya platformlarında takipçileriniz  ile kuracağınız iletişim sen kadar sağlıklı ise müşteri olarak size dönme ihtimali de o derece yüksek olur. İletişime geçtiğiniz müşterileriniz tanıtımını yaptığınız ürünlere ilgi gösterir. Aynı şekilde e-ticaret siteniz aracılığı ile sizinle iletişime geçen müşterileriniz satışını yaptığınız ürünlere ilgili olmaktadırlar. Sosyal medya aracılığıyla iletişim günümüzde oldukça kolaydır.

daha detaylı bilgi almak için şu bağlantı adresini ziyaret ediniz...


TeknoMina Bilişim TeknoMina Bilişim

Yorum Gönder

Daha yeni Daha eski